torsdag 26 februari 2009

Då var det klart

Ja då har jag varit på IP och pratat lite och så blev det bestämmt att jag ska jobba på lördag. Är skit nervös men det ska nog gå bra. Gästerna är väl så fulla i alla fall så dom märker inte om jag gör fel...kan man hoppas =) Men det ska i alla fall bli skönt att få jobba lite, det börjar bli lite långtråkigt att vara arbetslös, eller det går upp och ner, mest tråkigt att det är svårt att hitta på meningsfulla saker att göra om dagarna. Men den här veckan är i alla fall min svägerska hemma med sin son neo (dom bor i stockholm) så nu kan jag smita in dit och kela med honom, my I add världens sötaste unge!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Varmt välkommen till bloggvärden min vän =) Snygg blogg du fixat! Vad roligt att du får jobba på lördag, visst e de skönt att få komma ut och jobba då man gått hemma ett tag och släpat fötterna efter sig? Vad e de för nått på IP på lördag då?

Kram!

Jenny sa...

Det är uppträdande så dom har öppet till 1. Jag ska servera och stå i baren och så, det ska bli skit kul! Och som sagt skönt att komma ut! Det är skönt att vara hemma men någon måtta får det ju vara =) Tack för de fina om min blogg =) Jag var in och kika på din och blev hungrig när jag såg brödet, såg riktigt gott ut!
Kram

Anonym sa...

Okej vad kul =) Hehe ja du får väl komma hit på brunch nån dag så ska jag bjuda på det där brödet jag bakade haha! Och så kan du ta med teet du köpte i bollnäs hihi. Förresten var det gott?

Jenny sa...

Ja jag har bara smakat "heta stunder" och det var skit gott! Ska nog prova det andra i morgon till frukost =)