fredag 23 april 2010

Äntligen helg

Ja då var det äntligen helg efter en kvälls vecka. Denna vecka har jag hunnit med sjukt mycket, putsat alla fönster och byt gardiner, tvättat, bakat tårtor och städat huset. Det känns i kroppen, man är väldigt trött men det är det värt eftersom nu har man helgen fri!

Igår kom syrran och mamma hit för att hämta tårtan jag bakat åt hennes kille, så det blev en snabb prat stund. Längtas tills dom (syrran och hennes kille) flyttar hit från Falun!

Var in och kika på Annas blogg och deras renovering av sitt hus, AVUNDSJUK!! Det blir så fint, längtas tills man får se det live =)

Nu ska jag ut i solskenet på promenad, så härligt väder dessa tider!

Ikväll kommer Maria S, Mattias och Lucas och grattar Erik (i efterskott) i övrigt så blir det nog en lugn helg med fint väder hoppas jag.

Trevlig helg på er allihop

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vart ska de flytta då? Hoppas att allt är bra annars. Kram från "grannarna"

Jenny sa...

Dom ska flytta till viksjöfors =) har köpt hus där och lite smått börjat renovera. Kram

Vägen till drömhuset sa...

Tack för tårtan den blev jätte god! Har börjat blogga om renoveringen nu. =)Får se när min man & jag flyttar dit =)Drog ut badkaret i dag. Kram