fredag 18 juni 2010

helg och tandläkar besök

Ja då var det äntligen fredag och helg. Jag fick börja min dag med ett tandläkar besök, det var en vanlig koll och det gick jätte bra, inge fel. Sedan tog jag en runda på byn för att uträtta lite ärrenden. Köpte en randig tröja på Into och så hitta jag en stor vit tshirt, var in på sylvias scrap butik och köpte jätte söt nalle stämplar. Efter det bar det av till ica för att handla lite mat. Hade fått ett paket från ellos med mattor jag beställt så nu har jag städat och lagt ut mina nya fina mattor =)

3 kommentarer:

Maria sa...

Vad har du köpt för fina mattor då? :-) Roligt med lite nytt.

Har du semester snart? Ska du gö nå kul i sommar? Kram.

Jenny sa...

Ja det blev rya matta till vardagsrummet och till hallen, lite mys faktor =) Jag har semester 28-31, vi ska till eskelstuna park och till västerås bla =) själv då, ska du göra nå speciellt?? Kram

Maria sa...

Okej, låter som en toppenbra semester :-)

Jag jobbar hela sommaren, så är det tyvärr då man är student. Då måste man jobba på sommaren annars får man ju ingen inkomst. Är rätt less på och jobba varenda sommar, har ju gjort det sen 2004 nu. Längtar tills man är färdig med skolan och fast jobb, så man får semester :-) Men jag har ialf ett besök inplanerat hos Ander å Anna en helg, sen ska jag åka till Jonte och Malin i slutet av sommaren. Sen kommer jag vara uppe i stugan nån dag.