lördag 13 augusti 2011

hej igen!

Ja nu var jag här ingen =)
Som jag skrev i förra inlägget så händer det så mycket med Max nu. Sedan förra inlägget så har har en liten skymt av en tand börjat titta fram och han kryper nästan. Förr har han typ dragit sig fram med händerna men nu så har han fattat hur han ska göra med armarna, benen och rumpan. Så han lyfter upp rumpan och så vevar han på med armar och ben och fort går det för honom. Fattas bara att han lyfter upp över kroppen så kryper han. När han ligger ner på mage så lyfter han ju upp sig på armarna men det tar väl ett tag att lyckas korrigera hela kroppen.

Kram kram

3 kommentarer:

Sandra sa...

Åh va fint höstigt det blivit i bloggen!
Nu när jag kommit på att jag kan kommentera från fånen kan jag skriva lite då å då! :)
Duktiga gofisen! Det går så fort! Längtas efter er. :) kram

Maria sa...

Men vad mysigt! Duktig han är lilla gofisen :)

Fint du gjort i bloggen, höstfint!

Kram Maria.

Jenny sa...

Ja jag blev lite inspirerad av höst vädret till att höst pynta bloggen :)

Ja gud vad han kämpar på mitt lilla hjärta! Tänk att han blir ett halv år i morgon, vad fort det går!

Kram på er mina vänner