lördag 1 augusti 2009

Orsa grönklitt

Ja igår åkte jag, Erik, William, Maria W, Jonny och Nils till björn parken i Orsa. Det var kallt men uppehåll. Vi såg några björnar, isbjörnar, tigrar,berguv och vargar. Jag blev inte så imponerad av själva parken, hade förväntat mig mer, men själva djur upplevelsen var otrolig, just eftersom dom djur vi såg var nära och man såg dem så bra. Vi såg kamtjatka björnar dom var riktigt imponerande, hanen väger 600kg!!! Tyvärr glömde jag kameran hemma, hade ju så mycket annat att tänka på =) William sov som en stock hela natten =)

Idag gick jag, William, Maria W och Nils ner på erikshjälpen sedan på en skön lång promenad. Nu ikväll så grilla vi vildsvins, super gott. Nu sover William och jag slö tittar på tv.

1 kommentar:

Sandra sa...

Men Jenny! Glömma kameran?! :) Jaja, vi får nog hålla oss till Järvzoo i fortsättningen.. :)
Hoppas du och William har det mysigt ihop..

Kram