fredag 13 november 2009

Färdig!

Ja eller nästan då. Idag åkte jag och svärmor till bollnäs och handla julklappar så nu är jag nästan klar. Jag har mormor och morfar kvar, men dom tänker jag buda blommor till så det blir dagen före julafton. Och sedan mamma och John och dom vet jag vad jag ska köpa men det blir nästa månad annars blir det förstört, mer kan jag inte skriva eftersom mamma läser min blogg hihi. Ja sedan är det Erik som jag oxå vet vad jag ska köpa men jag tror det får bli nästa månad ifall jag hittar nå bättre =) Det var det... Ja och så var det lille Neo, jag köpte en lite sak idag men sedan har jag ingen aning vad man ska ge lill grabben. Nej nu ska jag koppla av med te och tv. Trevlig helg!

1 kommentar:

mamma sa...

Hmm nu vart man nyfiken:).
Men blommer till mormor o morfar blir perfekt, alla är med på det.
Syns imorgon pk från mamma