söndag 29 november 2009

Vaccin och pepparkaks hus...

I torsdags kväll var jag iväg och vaccinera mig mot svininfluensan, det gick bra. Vakna på fredagen hade lite feber, tog en alvedon och la mig sedan när jag vakna så mådde jag bättre. Städa och tvätta. På kvällen var vi bjudna till grannarna på glögg och då börja känna att jag hade ont i kroppen. Och på natten vakna jag med värk i höfter och svank och man arm kändes som om den skulle brinna upp. Så på lördagen blev det en lång sovmorgon. På eftermiddagen så var vi på bio och såg "Luftslottet som sprängdes" som var jättebra! Efter det åkte jag hem och tappa upp ett bad, så avkopplande.

Idag så känner jag mig fortfarande lite trött, men tänkte att jag kan ju inte bara sitta och inte göra nå. Så kom jag på att jag hade ju köpt delar till ett pepparkakshus. Så jag dekorera alla delar och så smälte jag socker och börja sätta ihop delarna...En tak del ville inte fastna hur mycket jag än försökte...tillslut gick en gavel sönder.... då tog jag (i ett mycket svagt tillfälle av ett minimalt vredesutbrott) hela skiten och kasta det i diskhon....Och så talar vi aldrig mer om det.

2 kommentarer:

mamma sa...

ja o det var det pepparkakshuset hahaha pk mamma

Sandra sa...

Men nu efter idag så blev du ju inspirerad och vill göra ett nytt eller hur?! :)
kram!