tisdag 16 november 2010

Då var ännu en vecka igång, tycker bara tiden flyger iväg. I lördags så kom lilla syster Naemi och hälsa på och sov över, Terry blev mycket glad över att någon (som han verkar tror om alla) kom och hälsa på honom.. Tidigare på dagen var Sandra hit med alla barnen på en tok snabb visit för att sälja det sist jultidningarna. Jag hitta en julklapp så det känns skönt att man kan börja bocka av inköpslistan som för en gångs skull faktiskt inte är så lång =) På Söndagen så tog jag Naemi och Terry en lång promenad i det soliga sköna vinter vädret sedan när vi kom hem baka jag lite bullar och efter det tog vi och spela monopol tills hon var tvungen att åka, vi hann inte spela klart men jag vann hihi.
Halv fem var vi bjudna över till Maria W, Johnny och Nils på mat och tårta lille Nils fyller nämligen 2 år idag så vi passa på att fira honom då. Av mig och Erik fick han en bössa som låter som man skjuter när man trycker på avtryckare, behöver jag tillägga att han inte släppte den på hela kvällen!
Efter det så gick vi in till Eriks pappa så Erik kunde ge honom den traditionella chokladasken i farsdags present. När vi kom hem så ringde jag min egen pappa såklart. Efter den hel dagen så somna jag i soffan.
Idag var jag och ombesikta bilen, trök, men nu är det klart för detta år i alla fall.

På torsdag så ska jag på hälsokoll hos BM så håll tummarna att jag slipper järntabletterna nu.

Och äntligen äntligen så på lördag så åker jag och Sandra till Stockholm på shoppingresa, som jag har längtast till att få komma iväg. Även om jag inte har planerat att köpa något så är det bara så skönt att få komma iväg.

Nej nu så är det strax dax för mig att åka och jobba.

Ha de

Inga kommentarer: