lördag 5 september 2009

Ännu en vecka

Ja då var ännu en vecka gjord, jobba kväll. Jag tycker inte speciellt mycket om att jobba kväll, börjar halv 2 och slutar 24 så det blir väldigt långt pass! Men det gick faktiskt jätte bra, hade en bra ljudbok och lyssna på "Gåtornas palats" av Dan Brown. Skulle varit ledig igår men basen fråga i Torsdags när jag kom om jag ville jobba över och det ville jag, alltid roligt med extra pengar jhu! Så igår var det bara att dra sig själv upp ur sängen kl 04:50, behöver jag säga att jag var skit trött! Men dagen flöt på bra och när jag kom hem så la jag mig och sov en stund. Sedan på kvällen åkte vi till Stenkullen och åt jätte goda varma mackor och titta på film. Sedan blev det raka vägen hem och i säng.

Snart ska vi i väg på bröllops fest. Lotta och Lars gifte sig tidigare i sommar och nu ska dom bjuda på fest, ska bli jätte skojigt! Hoppas bara uppehållet håller i sig!

1 kommentar:

Anna sa...

Bra att du kämpar på!
Hälsa Lotta och gratulera!
Kram från Salem