måndag 21 september 2009

Måndag

Ja då var en härlig helg över. Jag och svärmor var och plocka svamp på fredagen, på kvällen så kom Johnny,Maria,Nils och Johan W över på middag. Vi åt, drack och hade jätte trevligt och kul. På lördagen så åkte jag ner på byn på marknaden där mamma och john var och sålde honung och annat =) mamma har en hemsida som ni kan kolla in =) http://www.mantelange.se På lördag kvällen så åkte vi till Bollnäs och åt på kina, super gott! Igår söndag så hände inte så mycket =)

Jag har oxå fått förlängt på jobbet till sista November, så det känns jätte kul.
Jag och Erik har oxå bestämt oss för att fixa iordning badrummet nere, så nu ska man äntligen få ett badkar, längtas =)

1 kommentar:

MariaL sa...

Men vad kul grattis till förlägningen på jobbet! Härligt med badkar då, nu när det är höst. Nu blev jag avis :)