måndag 7 september 2009

Bröllops fest

Ja i lördags var vi ju på Lotta och Lars bröllops fest. OMG vad roligt vi hade, jag hade liksom inge större förväntning, tänkte att det blir väl som en vanlig mottagning. Men ja det var längesedan jag skratta så mycket och hade så skoj. Jag och Erik åkte nog inte hem för ens halv 2. Igår var man trött i ögonen och inte så jätte alert men det var det värt. Tack för en super rolig och minnesvärd kväll, Lotta och Lars!

Nu ska jag ta och damsuga lite, sedan blir det en promenad i solskenet. I morse var det bara 4grader när jag åkte till jobbet, det var riktigt kallt! Men härligt att hösten äntligen är här! Jag älskar verkligen hösten med färger, frisk luft och mysiga kvällar med tända ljus och en filt... mmmm härligt =)
Ha en bra dag allihop!

3 kommentarer:

MariaL sa...

Freja tackar så mycket för pussarna från Terry :) Usch ja nu e man dunderförkyld, inge kul. Vila som gäller. Skyller på snapsen att de var den jag blev såhär tok snorig av hahahhah! Ja du jag säger som du, de var väldigt länge sen jag skrattade sådär mycke som jag gjorde i lördags haha fasiken va skoj de va.

Ha de så bra du med! Läre ses nåndag. Kram.

Sandra sa...

Ja ÄNTLIGEN HÖST!! åh.. va härligt det är!! Va fin bloggen blivit! Du e så duttig som fixar o donar.. :)

Puss puss!

Jenny sa...

Thanx, blev äntligen så där skit nöjd, tidigare har det liksom dugat. Men nu känns den som min =) Nu ska jag ut och städa bilen =/ ett väl behövligt måste...