onsdag 29 december 2010

God jul

Ja då var julen över för i år. Vi hade det jätte bra med mycket god mat, skratt och umgänge. Fick många fina julklappar, mycket bodylotion, badsaker och ljus sådant gillar jag! Även annat, men jag tänker inte räkna upp allt =) Så tack alla för alla fina jul klappar.

Johnny och Maria W fick nog den bästa present nämligen en liten son dagen före julafton. En söt liten lillebror till Nils. Stort grattis!

I måndags var brorsan och William här och hämta julklapp. William busa och kramades, han har blivit så stor och lång!

Igår var jag till Maria L och prata och fika, Maria hade bakat mumsiga pepparkaks muffins med frosting, jätte goda! Tack för prat stund och gott fika!

Idag var jag och Erik iväg på näst sista föräldrargrupp träffen, vi prata om ammning och depression efter förlossning. Gick oxå igenom profylax andning. Efter träffen så hade jag tid med barnmorskan för vägning, mätning av magen, kolla hur bebisen låg som fortfarande ligger kvar med huvudet nedåt och lyssna på bebisens hjärta som denna gång var på 140. Mitt järn värde hade stigit så det var bra!

Ja jag antar att detta blir mitt sista inlägg för i år. Så tack för detta år så hörs vi mer nästa!
Nytt år, nya möjligheter!

Nyår firar vi i lugn och ro med våra grannar, hoppas ni får en toppen avslutning på detta år och en underbar början på nästa. Gott nytt år!

3 kommentarer:

Maria sa...

Tack själv för den trevliga fikastunden igår, var så roligt att ses :-)

Ha det så bra du med och ha en trevlig nyårsafton. GOTT NYTT ÅR!

Kram.

Ps: å nu ska jag se till och stava mitt namn rätt :-) haha.

Malin W sa...

Gott nytt år på dig Jenny! :)

Anna sa...

Gott Nytt År!!!