torsdag 13 januari 2011

Ett försök till uppdatering

Ja jag ber om ursäkt att jag inte skrivit något på ett tag, men jag är så sjukligt trött att jag vet knappt vad jag heter. Att svara på ett sms känns jobbigt nog =) Man är konstant trött men kan inte sova riktigt.
Idag har varit en riktigt dålig dag, har inte fått behålla något jag ätit. Åt lite blåbärsoppa så nu hoppas jag den får vara kvar.

Igår var jag till Bollnäs (två vänder) först åkte jag dit för att lämna in bilen på verkstad och dom visste ju inte hur länge det skulle ta så Erik var ju med i sin bil. Vi åkte hem och hann inte vara hemma mer än en halvtimme så ringde dem och så att det behövas delar som tar två veckor att får hem så jag kunde hämta bilen igen. Erik var på väg till jobbet så snälla mamma skjutsa mig till Bollnäs. Vi passa på att svänga in på dollar store och Karlssons för att shoppa lite. Det var så snällt att mamma följde med.

Har varit på koll några gånger sedan sist jag skrev och allt ser bra ut. Sist så hade magen sjunkit lite så det går åt rätt håll =)

Är säkert nå mer jag har att berätta men nu ska jag bädda ner mig i soffan igen och sova tv tills det är dax att sova.

Inga kommentarer: