onsdag 19 januari 2011

Just my luck..,

Idag skiner solen och det är klar blå himmel och 4 minus, jätte härligt! Jag och Terry gick ner på Ullungen så han skulle få springa av sig. Nere i Viken så hängde frostbitna grenar ner från träden, wow vilken bild tänkte jag och tog upp mobilen för att fånga det på bild... chip chop så dunsa mobilen rakt ner i isen med displayen före (som med smörgåsar) kan säga att jag hade varit glad om det bara blivit någon spricka men det till och med lossna små bitar från displayen, så mycket för en fin bild.... Så nu läre jag leta en ny mobil. Nåja vad är väl en bal på slottet..

Till en annan roligare nyhet är att det par som hade tid före oss i föräldrar gruppen fick en lite flicka i måndags, grattis grattis! Så nu är det vi som står på tur! Så nyfiken på vad det blir för nå, kön menar jag då ;)

Nej nu ska jag ge mig ut på mobiljakt!

4 kommentarer:

Maria sa...

Haha, nä men fy! Stackare. Hoppas att du hittar nån bra mobil. Ja du vad gör man inte för en fin bild och så är det där tacken, att den går i tusen bitar.. suck! Då blir man måttligt glad. Jag var nära att tappa min mobil i toa, på skolan. Men som tur var så hann jag reagera och fångade upp den, där var man väääldigt snabb med reflexen :-)

Jaa nu är det snart eran tur att få snusa bebis :-) Spännande. Tror ni får en flicka. Du måste höra av dig då det är dags!

Kram.

Anna sa...

Åh.. gah vad jobbigt att displayen gick sönder.. Kanske går att byta ut den till en billig peng!
Vi längtar också till kusinen kommer, undra om de blir en tjej eller en liten kille!
Har ni namnförslag? Vad tror du det blir för kön?
Kramar från ett soligt Salem

Jenny sa...

Ja Erik berätta att en jobbar kompis till honom hade bytt sin toutch skärm och det kosta 700kr så det är ju lite billigare än en ny. Min fungerar ju än, värre blir det om det skulle komma in fukt i sprickorna där det lossnat små bitar. Så det är ju inge akut än =)
Jag höll ju på att knäppa kort så jag har en bild på halva min hand som försöker fånga mobilen, mina reflexer var inte riktigt lika snabba som dina, Maria =)

Ja vi har några namn som man tänker på men vi vill inte bestämma oss nu för vem vet vem det är som tittar ut =)

Jag tror nog det blir en tjej, grundar det på absolut ingenting men det känns som det, men jag kan ju ha fel =)

Tittar på nyheterna och dom visa bilder från Stockholm som såg riktigt vårigt ut, härligt!

Kram kram på er

Anna sa...

Okej, ja 700 var inte farligt.
Jag har drömt att de blir en tjej, såvi får se om det var en sanndröm!
Ja det är nästan lite vårigt här. Neo och jag var in till stan i tisdags och på Hötorget hade dom så mycket fina vårblommor!!
Du sms:ar väl när det är dags?? Så får man sitta på helspänn sen tills man hör hur det gått och vad det blev!

Ha de gott så hörs vi! Kram