torsdag 19 maj 2011

Det här går inte...

Ja jag vet inte hur mycket mer jag klarar av...
Anledning: Alldeles för mycket söta bebis saker, alltså dom är överallt! Det är allt från kläder till nallar till dregglisar till skor och mycket mycket mer!!! Det är himla tur jag inte är miljonär för då hade vi nog haft hur mycket som helst av onödiga saker. Men hur ska man kunna låta bli att inte köpa när det bara är för sött?? Jag tycker om (läs:besatt av) spöket laban och idag surfa jag in på en (eller flera) sidor som säljer laban kläder och saker...suck! Nej jag handla inget... men jag ska nog åka till barnen hus för jag har rabatt kuponger där, och där har dom lite spöket laban saker.

1 kommentar:

Maria sa...

Hejsan! Haha, ja men nu ska jag ta och skriva ett inlägg på min blogg så du har något att läsa :-)

Jaa men du får gärna komma hit och fika snart. Jag slutar min praktik på onsdag till veckan, sen så ska vi till skolan på torsdag och helgen är även den fullbokad, men sen så har jag tid, hör av dig du då du kan komma å fika så hinner jag baka nått smarrigt också :-) Vore så kul å se lilla Max nu, han har ju blivit så stoooor sedan man såg honom sist :-)

Ja nu ska jag ta hand om mina fossingar, har varit på praktiken idag och har nu 5 dagar kvar av dom 6 dagarna i rad.. Puh! :-)

Stor kram till er!