fredag 3 april 2009

Äntligen!

Så igår kväll så var jag till min mamma och styvpappa för han fyllde år, åt smörgås tårta och prata lite skit med syrran =) Sedan åkte jag hem och vänta på att Anna och Neo skulle komma hem. Han har blivit så stor, lill killen! Så jag kela lite med honom och sedan gjorde jag kväller. Vakna kvart i sex på morgonen och hade dessutom gått runt Ullungen så jag var bra trött igår kväll.

Idag vakna jag i alla fall sju (liten sov morgon =)) så då tog jag och hundarna en skogs promenad och så tog jag lite björk ris, som jag satte påsk fjädrar i när jag kom hem och ställde ut på bron. Annars så har det väl inte hänt så mycket idag, gick runt Ullungen igen, blir som en drog när man börjar gå. Känns fel om man missar en dag... Antar att det behövs när man är arbetslös =) Nej nu ska jag fortsätta kolla på tv en stund, sedan blir det nog sängen...trött!

Inga kommentarer: