onsdag 15 april 2009

Ikea

Ja igår var vi då på ikea i Valbo med Maria, Johnny och Nils det blev lite shopping =) först på ikea och sedan på köpcentrat. På ikea köpte jag
  • skärbräda
  • frukt delare
  • vispar
  • mini rivjärn
  • sugrör
  • och givetvis en massa ljus ;)

Inne på köpcentrat så köpte jag

  • en tunika från gina tricot
  • en par byxor från H&M

Mer blev det inte (gubbarna hade bråttom där ifrån!! Undrar varför?!)Vi for sedan till ett ställe som heter Oves, och där blev det ju ännu mer!!

  • En vind snurra i form av ett bi
  • Förkläde
  • Karaff
  • Lite mer ljus (kan man få för många?)
  • Hundgodis
  • Och så lite godis till mig ;)

Efter det så for vi hem och så stanna vi i Bollnäs och åt på kina, det var super gott! Vi kom hem kl 21 och jag packa upp lite varor sedan stöp vi i säng.

Idag så hade jag tid hos frissan kl 8 så det var bara att stiga upp kl 7. Nu är man vårfräsch i håret, härligt! Efter det for jag hem och baka en tårta, Erik fyller 27 idag. Sedan så städa och dona jag, och på eftermiddagen så tänkte jag att nu så ska jag ta en promenad innan gästerna kommer. Hann inte långt för ens det börja tok regna och snöa! Så jag vände och gick hem. Dom som kom och fira Erik var min mamma och låtsas pappa John, Eriks mamma och papp, Johnny, Maria och Nils. Nils hade jätte roligt när han vakna =) Nu har alla åkt hem så då passa jag på att sätt mig vid datorn =)

Så till Marias utmaning : skriv ner fem saker du ska göra under året och utmana sedan fem andra.

  1. Åka till Västerås och hälsa på släkten
  2. Åka till Stockholm och hälsa på Anna, Henrik och Neo
  3. Gå ner i vikt
  4. Få ett jobb!
  5. Köpa ett objektiv

Nå jag vet ju inte fem som har blogg så jag får utmana Anna (blogg) och Sandra (ej blogg) Och om det är någon annan som känner sig manad ;) Nej nu blir det soffan och lite tv för resten av kvällen.

3 kommentarer:

Sandra sa...

tja bejbe..
Utmaningen antagen, men jag vet inte riktigt ännu hur jag ska fortsätta.. så jag ska fundera lite. :)
Just nu (klockan är waaaay tooooo much) sitter jag å lyssnar på JT och funderar på att skaffa mig en blogg. bara ändå..

Puss å kram

Sandra igen sa...

jo men du förresten!! du har ju redan klarat av typ tre av dina saker på din lista juh!! :)

Puss

Jenny sa...

Haha ja men klart du ska skaffa blogg =) jag måste ju få läsa vad som händer i ditt student liv ;)