torsdag 23 april 2009

Okontaktbar

Så när jag kom hem i Söndags så var jag ut på internet och kolla mail och blogg och så tills jag såg att mitt antivirusprogram blinka rött. Så jag koppla ner och stängde av och på måndag så lämna jag in den på datorbutiken. Skriva och lägga in bilder kan jag men inte mycket mer än så =) Men nu har jag äntligen fått tillbaka den, hade fått virus plus att dom fixa lite små saker som har strulat för mig. Så vad har hänt sedan sist då.. Jo jag har oljat in balkong golvet, varit ute och gått, fått besök av min mamma och idag i det super fina vädret så fick min bil en vår tvätt! Behövdes kan jag lova! Idag kommer oxå Anna och Neo hem, Anna ska på sin kompis mammas begravning, usch, tycker synd om hennes kompis men kul att dom kommer hem.
Sedan vill jag säga tusen tack för alla snälla och varma tankar och ord till min mormor. Hon är klen, kan inte gå och blir andfådd (dåligt hjärta och högt blodtryck)
Nej nu ska jag hänga lite tvätt ute! Härligt!

Inga kommentarer: