tisdag 7 april 2009

Underbart väder

Var ett tag sedan jag skrev, men det har ju inte hänt så mycket =)
I lördags så satt vi ute på Ullungen hela dagen och sola, var helt underbart väder då! Igår var det oxå soligt och fint så då gick jag och Terry Ullungen runt, Edna har börjat löpt så hon får vara hemma i buren ute. På kvällen åkte jag och simma i Alfta, så härligt när hela bassängen är till för simning och dom spelar lugn musik och har tända ljus.
Idag så har solen lyst hela dagen så även idag blev det ju så klart Ullungen runt =) Var ner på byn och inhandla lite till påsk, tänkte att jag ska försöka undvika den värsta ruschen. På eftermiddagen så fråga Anna om jag ville följa med till vallen i Gräsbo och fota lite, våren har inte kommit lika lång där, men på god väg =)

4 kommentarer:

Anna sa...

SUPER-najsiga bilder!

MariaL sa...

vilka fina bilder du tagit, jättefina! ha en bra påsk.

kram.

MariaL sa...

tack så mycket :) de är ju så kul att fota, är så glad att jag köpte mig denna systemkamera!

kram kram.

Sandra sa...

Hej babe.. Min dator är fortfarande som den är, så nu "lånar jag" stationära av stoffe.. :) Vilka fina bilder!! ÅH jag hoppas hoppas hoppas att jag oxå får en kamera.. Så att jag kan lära mig ta lika fina bilder som du!

Puss å kram!!