tisdag 14 april 2009

Påsken över

Ja då var påsken över för i år =) Så nu ska jag sammanfatta helgen lite =)
På långfredagen så åkte vi till Sidskogen vid halv sex på morgonen för att angla och umgås. Vi hade jätte fint väder och åt god mat på isen. På kvällen så bada vi tunna och basta, väldigt nice. Sedan så var det ju inte så svårt att somna =)
På påskafton så var det oxå fin väder så då satt jag hemma på gården och sola och tog det lugnt hela dagen, på kvällen var vi bjuden in till svärmor på påskmiddag, jätte gott som vanligt! På påskdagen så åkte vi och angla igen med Johnny,Maria,Nils och Beng-Erik, fint väder då oxå, fast det blåste. Det var meningen att jag och Erik skulle till stenkullen på kvällen och träffa Maria, Mattias och Lucas, men jag hade så ont i huvudet och nacken så vi fick ställa in. Igår regna det och var trök väder mest hela dagen, fast på kvällen så titta solen fram så då tog jag och Terry en skön kvälls promenad. Nu sitter jag och väntar på att åka på ikea med Johnny,Maria och Nils. Nej nu ska jag hoppa i duschen =) Ja igår åkte Anna, Henrik och Neo hem =( tråkigt! Har tagit några nya bilder på lill killen som blivit så stor! Ha en bra dag!

3 kommentarer:

MariaL sa...

Kul med ikea besök :) Jag väntar mig en uppdatering om vad du shoppat :) Kram.

MariaL sa...

Grattis till Erik på födelsedagen! Haha jaså har du oxå blivit fin i håret idag, visst e de härligt! Det var på tiden att jag klippte mig nu, senaste besöket var i nov förra året på min födelsedag, sen fick jag en ide att jag skulle spara ut, men nu tröttnade jag och ringde och frågade frissan om tid igår och hade sådan tur att det fanns en idag kl 15 :) Känner mej sååå fräsch och fin i håret nu hihi.

Okej, då ska jag hålla utkik efter dina ikeafynd :) Nä men Terry, inte behöver man gnälla hela nätterna bara för att Edna löper, fy på dig!

Ha de så bra! Kram.

MariaL sa...

Har utmanat dig :) kolla på min blogg så får du se!