onsdag 29 juli 2009

Jag dör

Vi har nu äntligen skaffat ett anti skall halsband till våra hundar, oh kära värld jag skrattar ihjäl mig! Alltså reaktionen på hundarna när dom får en dusch efter ett skall är helt makalöst! Ingen ide jag försöker beskriva, för man måste se det! Men dom reagerar ju i alla fall rätt, hanen Terry fatta på en gång att det var hans skall som blev bestraffat men tiken Edna har nu skällt tre gånger, men hon "tappar" svansen och springer till mig och undrar vad som hänt när hon fått sig en dusch. Det har alltid tagit lite längre att lära henne saker, men sen hon lärt sig så då kan hon det. Så förhoppnings vis så ska det kanske (peppar peppar) bli lite lugnare i hundgården.

2 kommentarer:

MariaL sa...

Haha de där skulle jag vilja se :) Hoppas att det blir lugnare i hundgården nu då :)

Ha en bra dag! Kram.

Stockholmsmorsa sa...

Funkar det fortfarande bra med halsbanden? Jag ha ren liten vovve med på jobbet som skäller för mycket (även morrar lite faktiskt) och har funderat på att skaffa ett halsband. Nu har vi kört med vattenspruta men man hinner ju inte alltid med.