måndag 13 juli 2009

Måndag

Ja då var helgen över, det har varit en härlig och lugn helg. I torsdags kväll så hade jag och Maria W en jätte mysig film kväll.
I lördags så åt beställde vi hämt mat med grannarna och sedan så satt och prata och titta på film hela kvällen.
Igår så följde jag med Erik till skytte banan och träna lite gick inte så bra, men ett nytt sikte så ska det nog fungera lite bättre. På eftermiddagen så åkte jag, svärmor och Maria W till Bollnäs till dollarstore och sedan på Mobackes. Var tvungen att köpa nya blommor och ersätta mina péenser (stavas det stå??) dom har blivit så lång och gänglig och sedan så regna dom sönder.
Idag har jag plockat undan saker, klippt gräsmattan och plantera mina nya blommor, har varit på lång promenad nu med Maria W och lille Nils som blir så stor =)
Här kommer lite bilder från Järvzoo

3 kommentarer:

Anna sa...

Shit... vilka bra bilder!

Ses snart! Kram

Jenny sa...

Thanx! =) Japp det gör vi, kör försiktigt!! Kram

Sandra sa...

ÅH vilka fina bilder!! JAG VILL OXÅ HA ETT SÅNT OBJEKTIV!!! :):)

Ska bli kul att se bilderna från Kolmården nu! :) Puss puss