tisdag 21 juli 2009

Tisdags fika

Idag på förmiddagen så åkte jag och hälsa på Maria L och lille Freja vi fika super god kladdkake muffins och te, prata hur mycket som helst. Sedan åkte jag på ica och handla lite, när jag kom hem så gjorde jag en smörgås tårta som mamma beställt till i morgon. Jag fick hem framkallade kort från Kolmården som jag skicka in i fredags, jag har tänk att jag ska göra ett scrapp album av det så det ska bli så kul att komma igång med det. Super tråkigt väder idag, regn och mulet. Jag beställde äntligen en extern dvd brännare, den ska komma nästa vecka. Jag hade hoppats på att den skulle komma denna vecka men men, den är på väg i alla fall =)

1 kommentar:

Sandra sa...

Åh de där bilderna från Kolmården blir ju perfekt att börja scrappa med på träffen på torsdag. för du kommer väl med den här gången?! :)

TACK!!! för igår.. pussar och kramar