onsdag 8 juli 2009

Järvzoo

Igår åkte jag,Erik och pappa till Järvsö och gick den nästan tre kilometer långa promenaden runt järvzoo. Vi hade jätte bra väder, varmt men mulet och lite vind. Det var jätte söta djur ungar som lekte, jag passa på att knäppa lite kort med mitt nya objektiv, så roligt att komma nära utan att man står nära! Jag skulle lagt upp lite bilder men nu är det så att våran stationära dator (där jag har alla mina bilder samlat) har ballat ur. Jag kan ju lägga upp dom på bärbara oxå men det är skönt att ha allt samlat på ett ställe.. får se om den vaknar till liv igen.

Idag har det regnat mesta delen av dagen, det blev ett uppehåll på eftermiddagen så då passa jag och pappa på att ta en promenad med hundarna. Nu ska göra egen potatissallad för vi ska grilla i kväll, lite vildsvin och älg =)

Ha en bra kväll!!

Inga kommentarer: