söndag 26 juli 2009

Persmäss helg

Ja i helgen var det då persmässan, hade faktiskt jätte kul båda dagarna!
På fredagen så satt jag och Erik med sidskogs pojkarna och som ett stort plus så bestämde sig min lilla älskling Sandra att oxå (för en gångs skull) följa med. På för festen så prata vi och så spela pojkarna gitarr och sjöng jätte fint, det kom lite regn men annars så hade vi tur med vädret. Strax efter 22 så cykla vi ned och sedan så sprang jag och Sandra runt mellan dans golvet, öl tältet och hotellet. Vi hade skit kul, tack Sandra för att du förgyllde min kväll. Var längesedan jag hade så roligt!

På lördagen så var vi bjuden till våra grannar Veronica och Per, Erik syster Anna och hennes kille Henrik följde oxå med. Anna och Eriks kusin Jon med fru kom oxå, vi beställde planka och satt ute och drack och hade trevligt. Sedan spela vi kubb och efter ett tag kom sidskog pojkarna och festa lite med oss. Jag trodde att det skulle bli en tråkig kväll och var inte direkt på humör var lite off på för festen, men allt eftersom kvällen gick så blev det roligare och roligar. Jag cykla ner med Anna och Henrik efter 22, mingla runt runt hela kvällen tycker jag =) och innan man visste ordet av så var det dax att åka hem och sova.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Tack själv!! :) Jag ska aldrig gå ut utan dig nå mer!! :)

PUSS

MariaL sa...

Tack så mycket! Ja jag är supernöjd med mitt nya objektiv, var ute och fotade en del igår innan man begav sig till jobbet :) Imorrn är man ledig, då ska de fotas mer!

Hoppas att allt är bra med dig. Kram.