måndag 29 juni 2009

Äntligen

Ja nu är jag äntligen klar med all städning som jag skulle göra. Vi har oxå gjort en stor rensning på saker som vi ska kasta på tippen, så skönt att hel rensa ibland! Idag var Maria L hit och hälsa på en stund, vi satt på balkongen och åt jordgubbar och tjattra lite =) Det var kul, det var ett tag sedan. Jag håller tummarna på att du kommer in i Ö-Vik!! Det är svalt och skönt väder nu, det blåser lite lagom och det är disigt så solen är inte så het som den har varit, så idag känner man sig lite mer allert =) I morgon kommer Maria S, Mattias och Lucas hit, det ska bli skoj!
Ha en skön kväll!

2 kommentarer:

MariaL sa...

Ja de var jättekul att ses idag! Å tack för jordgubbarna, gött :)

Vi läre ses mer i sommar. Ha de så bra och ha de så roligt i helgen på 80 års kalaset.

Kram.

Sandra sa...

Hej gumsan.. Hoppas det gått bra att köra idag och att du kör försiktigt hem..
Ni får ha det så riktigt roligt i helgen med kalas och allt.

Jag sitter i stugan och våndas för att jag ska åka o jobba imorron.. inge roligt de e..
Men men.. Blir alvedon och jag hela dagen..

Nu ska jag färglägga några stämplar jag köpte på mässan i helgen..

Puss puss på dig.