onsdag 17 juni 2009

Härligt Väder!

Idag har det varit riktigt härligt väder! Jag och Maria W hade bestämt att vi skulle träffas idag så vi tog en promenad ner till erikshäjpen och kolla lite och sedan gick vi till Kägelholmen och fika, super trevligt och mysigt. När vi kom hem så tog vi bilen och åkte på byn och handla lite till helgen. När jag kom hem så kom mamma och syrran och hälsa på en stund. Efter dom åkt så städa jag och nu så ska jag packa. Vi ska åka till Stockholm i morgon till Erik syster Anna, jag längtas så!! Vi ska vara där hela helgen så det ska bli så härligt och skönt att få komma i väg på en mini semester =) Så nu får ni alla ha en riktig härlig och underbar Midsommar helg!

2 kommentarer:

kaka sa...

du kanske bör nämna att du träffade din idol på käglan:)

Jenny sa...

Pucko!!