måndag 15 juni 2009

Nödig

Jag bara måste dela med mig av en härlig kommentar. Jag kom precis hem från kvälls promenaden och på gården spelar lille Filip (Eriks brors barn) fotboll själv. Det är ju sommarlov så då passar dom på att busa hos farmor och farfar. Filip är väldigt lill gammal och har dom mest roliga kommentarer i världen på saker ibland! I alla fall så sa jag hej och sa Nämen spelar du fotboll alldeles själv? -"Ja storebror är inne och bajsar! Man kan ju inte spela fotboll och man är bajsnödig!" Och det har han ju alldeles rätt i! Han är för härlig!

4 kommentarer:

Anna sa...

hhahahaha.. GoFilip!!

Kul vi ska ha i helgen! Jag ska blanda midsommardrink!! Hoppas du gillar Mango, såg att sommarens nyhet från Absolut heter Absolut mango!
Kram

Jenny sa...

Mmm låter riktigt smarigt med mango =) Erik kanske är ledig på torsdagen så då åker vi tidigt så vi slipper köer och då kanske vi kan shoppa lite =) Kram

MariaL sa...

Hahahah, härlig kommentar!

Sandra sa...

hihi.. barn är för roliga. :)

nu ska jag sova igen innan mina kommer hem.. de egna är inte lika roliga idag.. fast det kan ju bero på att jag är trött och sjuk. fast jag har varit en duktig tjej och ätit min medicin..

puss