torsdag 25 juni 2009

Middags tips

Chili Lax
  • 4st Laxfilèer
  • 2dl Cream Fraich
  • 1st Gul eller Röd Paprika
  • 100g Feta ost
  • 3msk Sweet chili sås
  • Potatis eller Ris

Lägg filèerna i en smord form. Skär paprikan i små bitar, smula feta osten och blanda tillsammans med Cream fraich och Sweet chili såsen. Bred röran över laxen och tillaga i ugn i 200 grader i 15-20 min. Servera med potatis eller ris.

Jag blanda även i räkor i röran, jätte gott och super enkelt. Och så går det snabbt!

2 kommentarer:

MariaL sa...

Meeeeeeeeen va gött de lät da! De ska jag prova nån dag nu. Ses på måndag. Kram.

MariaL sa...

klart att du vågar bada :) hihi.. ta me vovvarna å gå och bada :)

jag har suttit ute i solen å läst idag, men nu läre jag bege mig till jobbet.

kom i håg och baka 7 sorters kakor, minst en tårta å ett berg med bullar tills på måndag då jag kommer å fikar hahahah! skämta! jag ska inte ha nå fika alls, läre ju tänka på fläsket haha! ses på måndag!

ha en bra helg.. själv jobbar man hela helgen.

kram.