tisdag 9 juni 2009

Update!

Ja det var ju några dagar sedan jag skrev nå men nu så ska jag uppdatera lite vad för spännande som har hänt (väldigt ironisk!!)
Jo som sagt Erik åkte ju till Jönköping (såg att jag skrivit Norrköping, det var lite fel) i torsdag så på fredagen så var jag och hundarna ut och gick lång promenader och bara tog det lugnt. På kvällen åkte jag hem till Sandra och så satt vi och scrappa lite, super kul. Hoppas det blir en träff denna vecka oxå =)
Lördagen så var det ju dax för 100 års jubileet Vi träffades hemma Karin vid 16 och så satt vi där och drack lite tills det var dax att gå vid 18. Det var jätte fint ordnat och rolig och bra underhållning. Maten var super god, vid 22 så fick jag världens huvudvärk, drack vatten och gick ut och satte mig en stund men det ville inte släppa så jag gick hem. Fast efter vägen kom underbara Maria W och hämta mig så jag fick skjuts hem. Kan väl tillägga att sängen kändes väldigt inbjudande då! Jag vaknade med ont i ögonen, men lite ögon droppar och en sval dusch så kändes det bättre. Jag, Erik och Johnny åkte sedan upp till Häll stugan och skött lite på älg banan, skoj skoj =) På kvällen så åkte jag och Erik på älgsafari runt om i skogarna, men vi såg inget djur alls. Men jag knäppte lite kort på annat =)
Igår så åkte jag och hämta min brorson William som ska sova här tills i morgon. Vi var ut och gick med Maria w, Nils och Marias syster Eva på en lång promenad, det var härligt. På kvällen så bada han balja vilket är skit kul!
Nu så ska jag gå och göra lite lunch, sedan ska vi träffa Maria W och Nils och ut och gå en sväng i det fina men blåsiga vädret =)

Inga kommentarer: