söndag 28 juni 2009

En ny chans

Ja igår så var vi bjuden på mat hos grannarna och efter vi ätit jätte gott så var vi alla helt slut av värmen Så grabbarna tyckte att vi skulle åka och bada, jag och Maria var lite skeptisk efter kyl slaget i fredags! Men dom sa att vi skulle åka till ett annat ställe, så vi haka väl på då. Och där var det riktigt uppvärmt och skönt, så då kunde även vi instämma med resten av bad Sverige =) Efter badet så åkte vi hem och slö titta på tv sedan så blev det sängen.
Idag vakna man jätte tidigt (solen börjar skina in i vårat sovrum vid typ 4-halv 5, så det dröjer inte länge för ens man är sjö blöt av svett) insåg att det var ju ingen större ide och ligga och våndas så jag tog en lång promenad med hundarna. Det var alldeles perfekt temperatur ute då. Nu har jag sorterat tvätt, hängt ut mattorna, städat undan allt joll som låg framme, tagit reda på disken, bäddat rent i sängen... ska bara damsuga och skura nu... men jag tror jag måste typ duscha eller nå, är så varm! Synd att inte smutsen tar en paus när det är så här varmt...

Inga kommentarer: