måndag 15 juni 2009

Måndag

Ja idag hoppa man ur sängen (eller mer korrekt, kröp ur den. Somna inte för ens två i natt) kl 07:00, hade tid hos frissan kl 08:00: Skönt att bli av med utväxten! Sedan åkte jag hem åt lite frukost och dona lite. Efter det så tog jag hundarna och gick ner på byn till Allmoge där Sandra (stackarn) sommar jobbar, hon ville träffas för en snabb promenad och prata lite =) Lite som en lunch dejt, väldigt trevlig sådan =) Sedan så traska jag hem och gjorde en inhandlings lista och åkte och handla. Laga lite mat och sedan så unna jag mig en sådan där Ben&Jerrys kak glass, har ju hört så mycket så jag tänkte att jag får väl pröva då. Gudomligt god och djävulskt dyr, nu får jag dock lida med mag knip, för att jag envist skulle äta glass!!

2 kommentarer:

MariaL sa...

Men varför somna du kl 2?? Tok Jenny :)

Hahah jo så var det förra gången oxå, vi hade väl tid hos frissan typ dagarna efter varann hahah! Ska bli skönt att få klippa sig och vara fin i håret till midsommar :)

Mmm gott med glass, men vad kallt nu hehe. Ja men du jag har oxå länge funderat på att köpa sån glass men aldrig blivit av eller så har jag helt enkelt varit för snål haha!

Läre ta och ses snart nu, tänk om jag flyttar efter sommaren, åh vad jag kommer sakna er alla då..!!

Ha de så bra du med. Kram.

Sandra sa...

aj äm tälling ju.. ben & jerrys is the shit!! men oj oj oj.. cookie dough.. mmm... ja jag säger bara det..!! testa den i sthlm nu i helgen. där finns de ju som kulglas..!! cookie dough och strawberry cheeskake.. aj aj aj.. farligt!!!

tack för lunchräddnigen igår och för medicinen idag.

love you! puss