måndag 22 juni 2009

Foton från helgen

Idag har det varit helt underbart väder! Vakna halv 7 med sol och klar blå himmel. Tog en morgon promenad och sedan hem och äta en god frukost. Har tvätta mycket idag, det torkar ju så snabbt när man hänger ut det =) Efter lunch tog hundarna och jag en lång promenad ner på byn, träffa Sandra på hennes lunch så hon haka på en runda. På hem vägen gick vi ner till Ullungen så hundarna fick bada, Edna vart över lycklig och ville inte gå hem! Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder från helgen. Kortet på bladen tog jag med mitt nya objektiv, satt inne och knäppte ut i regnet =) Bild 1.Så här glad är Nils när han åker bil. 2.Badpojken Neo. 3.En midsommar fin Neo. 4.Blad i regn


1 kommentar:

Sandra sa...

Hejsan gumsan!!

Hoppas du mår lite bättre nu. Bli frisk!! jag saknar dig på luncherna.. :)
Vilka otroligt fina bilder! grabbarna är sååå fina. :)

Nu ska jag snart sova.. puss å kram