onsdag 3 juni 2009

Västreås tur och retur

Ja i Måndags så var jag till Västerås över dagen, följde med Karin som skulle på intervju till skola. Så jag guida henne dit och skulle och medans vi vänta på att det skulle börja så åkte vi till hamnen och titta på Mälaren och alla som bada och sola, härligt! Medans Karin var på intervju så åkte jag hem och vänta hos mormor och morfar, kul att träffa dem!

Igår gjorde jag inte många knop, tvätta lite mattor och kläder. Var oxå till veterinären med Terry, han har spytt upp maten i några veckor nu och avmaskning och annan mat har inte hjälp så då åkte vi och kolla. Det är troligen en inflammation i magen så han ska äta tabletter i tre veckor. Så på en halvtimme hade vi gjort av med 900kr! Helt otroligt vad det ska kosta för djur, man kan ju inte gärna låta bli heller! Nåja vi för hoppas tabletterna hjälper.

Idag har det mer eller mindre stormat och regnat hela dagen, hade tänkt att gå en sväng men jag väntar nog till kvällen och hoppas på att det har lugnat ner sig. Har uträttat ärrenden och städat huset istället.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Hej hjärtat! Snart är det fredag. Är du fortfarande på att åka till Falun och sen sitta å scrappa resten av dagen? PUSS

Jenny sa...

Vet inte, har inte någon som kan passa terry, scrappa kan jag i någon timme men att vara borta hela dagen går inte. Glömde bort att erik åker till norrköping idag. Puss