fredag 26 juni 2009

Fy bubblan!

Så idag läste jag i tidningen att det var så många som badar i värmen här omkring. Läste sedan på min vän Maria L s blogg att hon varit och badat. Alla med samma slutsatts "Jätte skönt!" Så jag ringde min kära granne och fråga om vi oxå skulle iväg, självklart! Så vi for iväg mitt på dagen i värmen.... Kan bara säga att det var inte JÄTTE SKÖNT! Det var ju för bubblan skit kallt! Vi tvinga oss i och doppa oss en gång sedan åkte vi hem. Nå ja måste säga att för kroppen så var det ju skönt att bli ner kyld men annars så väntar nog jag ett par dagar till... burr =)

4 kommentarer:

Anna sa...

Ja fy katten vad kallt.
Neo har badat i poolen här hemma idag, värmd till 32 grader! Inte illa!

Jenny sa...

Ja en sådan pool ska nog jag oxå köpa och plaska runt i =)

Lottiz sa...

Du får komma till oss & bada i vår pool men idag är den lite för kall var +15 bara tidigare. Men om jag inte minns fel så tog du ju förr ditt första dopp i April eller? Jag har inte badat ute sen innan jag fick C. Kram

Jenny sa...

Ja när vi var små (yngre) så tävla vi ju om vem som våga doppa sig först, så då doppa jag mig i april, men mer än en skit snabbt dopp var det inte =)