onsdag 6 maj 2009

Blommor till tusen

Idag åkte jag till Falun till Plantagen för att handla lite (mycket) blommor. Det är ju så mycket fint, så man vill ha allt.. men det blev i alla fall lite kryddor, tomat planta, solros planta (för kruka), lavendel, penser (stavas det så?) sedan blev det två hängblommor som jag tappat namnet på. Så nu får det bli sommar värme så man kan göra mysigt på balkongen! Sedan tänkte jag att jag kan ju lika gärna åka till kupolen när jag ändå är i farten, hitta en tröja på Ginatricot, en huvtröja (på rea!!) på wear it och duk tyngder (sådana så inte duken flyger i väg) på Panduro hobby. Sedan så svängde jag in på Biltema för Erik skulle ha nå till släpvagnen. Så en snabb sväng blev till en hel dag, men man ska väl passa på när man har all tid i världen. Nu ska jag nog göra fotbad och kolla lite på tv och koppla av.

Ha re nice!

1 kommentar:

Sandra sa...

Å vilken mysdag.. :)
själv har jag och sebastian varit på öppethus på celsiusskolan nu på kvällen, så jag är rätt trött efter en heeeeeeeeeeeeel dag på skolan. Imorron ska jag till Falun..
Ha d så fint så hör vi mer.. PUSS!