söndag 10 maj 2009

Födelsedags kalas

Ja idag var jag då till mamma och gratta min lilla syster som fyller 18 idag och min lille bror som fyller 19 i morgon. Min andra bror var oxå där med sin son William som nyss fyllt 1 helt år! Han har blivit så stor lill killen =) (Naemi tacka för hälsningen, Lotta! =)) Nu håller jag på att skriva ut lite kort på William till mormor och morfar. Sedan ska jag skriva ut på mina favvo killar Nils och Neo och göra ett litet collage =)

Till Lotta: Japp jag kan ut och gå till veckan, bara att säga till vilken dag du kan =) Det ser jag framemot! =)

Nej nu ska jag ut med hundarna, mörka moln hotar. Vill hinna innan det regnar. Ha en bra söndags kväll.

4 kommentarer:

MariaL sa...

Tackar så mycket för kommentaren :) Hoppas att allt är bara bra med dig! Kram kram.

Sandra sa...

Åh jag vill oxå se kort på bäbisar!! :)
ska vi ha en te-date till veckan? Jag är i edsbyn tisdag och onsdag..
Tror att jag slutar kl 14 bägge dagarna.. skulle nån passa för dig?
*hoppas hoppas* kram kram

Jenny sa...

Jo då det knallar på, skönt med ljusare kvällar och varmare dagar =) Kram kram

Jenny sa...

Haha sandra vi la in samtidigt! Ja gärna en te date! Ja vet inte vilken dag som passar bäst men jag mezzar dig när jag vet. Nu ska jag kolla på OTH!!! Kram kram