tisdag 5 maj 2009

Regn regn regn

Igår regna det hela förmiddagen och en stund på eftermiddagen så jag bestämde mig för att sätta mig att läsa, och då brukar jag fastna på en gång. Vakna väl ur bok koman vid 18, insåg faktiskt inte att tiden hade gått så fort. Så jag gjorde lite mat och duscha, sedan stöka jag på lite, tänkte sedan att man måste ju få lite luft och det var ju uppehåll så jag tog hundarna och klädde mig. Jag hann ner för backen sedan börja det ösa ner.... och har man en hund som HATAR vatten så kan ni förstå att längre än så kom jag inte (ja om jag nu inte hade burit honom) Så det var bara att vända att gå hem, jag hann nästan bara innanför dörren så sluta det, men då hade jag tappat lusten.

Idag regnar det oxå, det är ju faktiskt lite mysigt. Och det är bra så det inte blir för torrt i marken. Idag ska jag nog tvätta lite och så ska jag börja på sista boken i trilogin om Millenium: Luftslottet som sprängdes. Läste som sagt klart "Flickan som lekte med elden" igår kväll, och jag kan bara säga att den är nästan ännu bättre än "Män som hatar kvinnor". Om ni inte har läst dem så gör det!!

1 kommentar:

Sandra sa...

Hej gullet!
Du e duttig du som läser. Jag vill oxå lyssna på dom där böckerna.. fast jag inte har tid å lust just nu så måste jag få tag på dom.. :) Kan ju vara ett projekt för sommaren! :)

Nu ska jag trötta ut kroppen lite..

KRAM