torsdag 7 maj 2009

Storm

Idag har det blåst som bara den, det gör det visserligen fortfarande, trodde ett tag att fönstren skulle flyga upp! Fundera på om det skulle bli nödvändigt att knyta fast sig i ett element i källaren..
Eller så har jag bara sett för många amerikanska filmer...
Själv har jag planterat blommor i krukor och fixat hela dagen (känns det som) men nu är det i alla fall klart och redo för att ställas ut till sommaren.
Jag tänkte jag skulle gå en promenad tidigare men det regna så jä*la mycket så jag hoppa. Nu är det uppehåll (så dax) men nu är jag för trött, dessutom börjar ju criminal minds snart (det kan man ju inte missa!) Får nog leta fram mitt regn ställ, såg att det skulle bli regn i morgon oxå. För som jag hört så finns det inga dåliga väder..(Hur vet man då när det är bra väder??)

*Kisses 4 u my babe*

1 kommentar:

Sandra sa...

Enkelt hjärtat! Eftersom det inte finns några dåliga väder, bara dåliga kläder så är det ALLTID bra väder ute.. Ta på dig regnstället du och gå imorron istället.
PUSS!!