söndag 10 maj 2009

Knasigt

Hur kan det komma sig att när man har tid och lust att titta på nå bra på tv, nej då är det bara skit. Men när man inte kan, typ ska upp jätte tidigt och jobba, ja då går alla bra filmer... hmm varför??

Och så måste jag bara dela med mig av en lite konstighet jag har. Jo när jag duschar så brukar jag oxå borsta tänderna i duschen, jag vet inte men det känns som om tänderna blir extra ren. Och så känner jag mig så mycket fräschare, hela jag liksom. Ja det kanske bara är jag som är konstig men pröva så får ni se!

PS. Jätte kallt ute!!

3 kommentarer:

Anna sa...

Säger samma sak... Borsta tänderna i duschen är super!!!

MariaL sa...

Det gör jag med :) Hoppas allt e bra med er i stooora roteberg :) fin blogg du har nu, likaså profilbilden.

Ha de så bra! Kram.

Jenny sa...

Härligt med fler som diggar det =) Tack ja jag hitta en jätte bra sida som var lätt att förstå hur man fixa bakgrund =) Jo allt bra här. Ska ut och cykla med terry nu =). Kram