lördag 30 maj 2009

Barnpiga

Ja jag blev barnpiga igen =) Fick hämta William igår på förmiddagen hos min mor. Vi var på promenad och njöt av det varma vädret. Vi busa med hundarna och det var roligt för dom är ju så mjuk! Idag har det varit jätte varmt och fint väder. Vi gick en promenad på morgonen och efter lunch så fick vi hälsa på hos grannen Veronika som busa och pussa på William. Efter ett sådant roligt besök så gick vi hem och sov middag. På kvällen har vi varit hos dom andra grannarna Johnny, Maria och Nils och grillat och haft det mysigt. Det var jätte skojigt att busa med Nils! Nu sover William, helt utslagen efter en lång dag med mycket folk och som dessutom har varit lite för varm för en lill kille.

Själv ska jag nog lägga mig snart känner mig kanska slö, värmen har väl tagit ut sin rätt!
Tänker på dig Sandra, hoppas din mormor blir piggare snart!

Go natta!

1 kommentar:

Sandra sa...

Hej hjärtat.. Va mysigt ni har haft det me lillkillen! :)
Ja, mormor är bättre, men de hade ingen röntgen på sjukhuset i gävle så hon fick åka hem så länge och har fått en tid inbokat.. Morfar hamnade på slussen i edsbyn så länge. Det är skönt att mormor slipper ha ont i alla fall. Men jag hoppas hon får komma tillbaka snart så att de kan göra färdigt undersökningarna..

Nu ska jag plugga. PUSS