torsdag 28 maj 2009

Stormigt värre

Var det igår. Ändå envisades jag och Maria W att ta en promenad först till erikshjälpen där jag inhandla ett litet bord som jag ska ha blommor på, på balkongen, sedan till leksaks affären och titta lite och sedan vände vi hem. Vi trodde på allvar att vi skulle blåsa bort, men det var ändå skönt med en promenad med mycket frisk luft =) När vi kom hem så åt William lite mellan mål och sedan busa vi tills det var dax att göra middag. Efter middagen så packa vi i hopp alla sakerna och åkte hem till farmor med William. På kvällen så tog jag, Erik och hundarna en cykel tur, hann precis hem innan det börja regna.

Idag så var jag till arbetsförmedlingen och uppdatera min handlingsplan, hon var jätte trevlig som jag prata med. Fick vet att nu så har regeringen lättat på att man får ha praktik, så då blev jag glad, för även om man inte får nå extra pengar så är det ju skönt att komma ut och träffa folk. Nu ska jag gå och sortera tvätt och tvätta lite. Ha en bra kväll!

3 kommentarer:

MariaL sa...

Men vad mysigt att vara barnvakt :) Verkar som ni haft det hur mysigt som helst och vad kul att ni träffade på lotta och twinsen :)

ha en mysig helg. kram.

Sandra sa...

Men va mysigt ni har haft det då!! :) Själv håller jag seriöst på att försöka plugga ihjäl mig.. bara två veckor kvar på den här terminen nu!! Men jag va in på hellmoge idag å prata med persson och jag börjar där den 15. på måleriet.. J I P P I E! som jag har längtat.. noooooooooooooooot.
Nu är jag klar med det jag ska ha gjort till imorron så nu ska jag hänga tvätt och sedan sova..

PUSS love!
sandra

Sandra sa...

Hejsan extramamman! :) Va mysigt att vara faster på heltid en stund nu då. :) Ja jag lyckades ju ropa hej lite för tidigt jag.. Har visst en redovisning kvar. En muntlig på torsdag. Fast det är ett grupparbete så individuellt arbete har jag bara portfolion kvar. Så skönt att ha klarat en termin! :) Ja det känns lite säkrare nu.. :)

Ha en toppen dag!! PUSS