lördag 2 maj 2009

Sista April

Ja det var då ett tag sedan man plita ner något, men å andra sidan så har det väl inte hänt sådär väldigt mkt... Mest varit ute i solen och njutit av det varma sköna vädret. Så har ju så klart gosat och passat Neo lite, fast dom åkte hem i går till Stockholm (säkert sommar där =)) Han är så söt och charmig den lilla bus ungen!

På sista April så var Maria W, Johnny och Nils och hälsa på oss på dagen, vi fika och prata lite. Sedan på kvällen så åkte vi till Stenkullen till Maria S, Mattias och Lucas och fira Valborg och att Maria hade fått ett nytt jobb (tur någon får jobb!) Vi grilla jätte gott, jag och Erik åt vildsvin, blev super gott. Vi drack gott och sedan så titta vi lite på tv tills vi åkte hem.

Igår så tog jag och Erik en lång 4-hjulings tur, det var härligt med frisk luft och natur, det bra vädret gjorde ju inte saken direkt värre =) På kvällen var vi bjuden över till våra grannar för att grilla och äta, vi satt ute och åt, jätte mysigt. Sedan åkte grabbarna och jaga och jag, Maria W och Nils hamna framför tv med popcorn och slö titta lite, vid halv 10 gick jag hem och lade mig, var så trött.

Nu sitter jag och väntar på att vi ska åka till Rättviksmarknade med Maria W, Johnny och Nils (ni börjar kunna deras namn nu va!?)

Inga kommentarer: