lördag 9 maj 2009

Städning

Idag har jag putsat fönstren och bytt gardiner i köket sedan så ringde våra grannar och bjöd oss på lunch och sedan så fastna jag framför datorn. Men nu så ska jag ta tag i dammsugningen och skurningen sedan så ska jag hänga lite tvätt. Ska oxå göra en smörgås tårta, för min (lilla) syster fyller 18 år i morgon! Fy vad gammal jag känner mig!

Igår var Sandra hit en snabbis, så himla kul att träffa henne. Det blir inte så ofta men det är så kul när vi väl gör det =) Fast vi pratar ju en hel del med varandra på mobilen oxå.

Nej som sagt nu måste jag verkligen städa klart!

5 kommentarer:

Lottiz sa...

Gumman så gammal är du inte jag är ju äldre ju. Annapanna blir ju (bara) 15år i nov. Nu måste vi ut & gå nått tag. Kan du någon kväll till veckan? Kramiz & hälsa till min "lillsyster" med!!!

Sandra sa...

Hejsan gumman!! va fin din blogg blev!! :) Jag tänkte oxå ta den, men det blev den andra istället. :)

Hoppas du har en riktigt bra dag med syskonen idag..

PUSS!

Sandra sa...

Men nytt igen!! :) Ännu finare!! :)
KRam kram..

Jenny sa...

Haha ja jag hade besluts ångest vilken jag ville ha fanns ju så många fina, men jag tror den hät känns mer som mig... Fast man vet aldrig, kanske nytt snart igen =)

MariaL sa...

Ja skitsnygg bloggdesign :) Me like!