tisdag 12 maj 2009

Sicket väder

Hann med en lång promenad i morse, innan det börja blåsa allt för mycket. Sedan så har jag donat lite med tvätt och så.
Vid 13 kom Sandra och stanna till 16, det var så skojigt fast tiden gick ju så fort! Vi har alltid så himla mycket att prata om, och ändå så kommer man på saker efteråt som man glömt säga. Längtas jätte mycket till nästa gång vi träffas!
Efter att hon åkt så satte jag mig och scrappa lite, gjorde klart mitt collage med go pöjkarna och sedan gjorde jag kuvert.
Nu så måste jag få lite luft så bara det lugnar ner sig med regnet (för det öser ner nu) så ska jag ta en promenad, sedan blir det Navy cis och sedan blir det dom desperata hemmafruarna =)

4 kommentarer:

Sandra sa...

det blev ju skitbra!! :) Snyggt.
Jättefint med den blåa bakgrunden. Då kom fotona fram mer oxå. :)

Toppen!!

TACK för idag! ha en fin kväll..

Puss love!

Jenny sa...

Ja visst nu skulle jag bara ha en glas ram eller plasta in de så det håller sig =) Ja jag blev skit nöjd, blev jätte inspirerad! Nu ska jag kolla på navy. Tack själv för idag, var jätte roligt!!! Puss puss

MariaL sa...

Vad fint det blev och vad duktig du är :) Ska du inte se semifinalen i eurovison på kanal 1 nu kl 21 :) Sverige e ju med ikväll, hoppas att hon kommer till finalen på lördag :)

Ha de så bra!

Jenny sa...

jaha det visste jag inte, trodde sverige var klar.. haha vilken koll man har. Ja då så sappar jag i mellan kanalerna =) Ha det bra du med! Kram