onsdag 25 mars 2009

Babysim

I morse gick jag med hundarna på morgon promis, jag fick en liten chock då det var 17 minus ute. Så kinderna var rosig och grann när man kom hem. Sedan städa jag lite, damsög och skura. Mitt på dagen så hade värmen kommit tillbaka så då gick jag ut med hundarna så dom fick busa ute =)

På eftermiddagen så åkte jag, Maria och lille Nils till badhallen och hade lite bad time tillsammans, för första gången för Nils. Han var lite fundersam först, men sen så flaxa han med armarna,prata på och flina. Jag och Maria passa även på att sola lite i solariet när vi ändå var där, skönt med lite färg på sin vinter bleka kropp =)

När jag kom hem så gjorde jag våfflor, det är ju ändå våffeldagen, med glass och grädde och massa olika sylt. Så nu har jag ont i magen, med det är det nästan värt för det är ju så gott!

Jag har även köpt en spikmatta idag som jag har legat på, jätte skönt höll nästan på att somna.
Nej nu ska jag slö titta lite på tv.

2 kommentarer:

Anna sa...

Vad kul att Nils gillade det!!
Åhh.. spikmatta, den måste jag få prova!

Jenny sa...

Ja gör det. Jag vakna med huvudvärk i morse och så la jag mig på den i 10 min och nu är spänningarna bort. Lite trött i huvudet bara. Vera som tipsa mig =)