tisdag 10 mars 2009

Män som hatar kvinnor

Ja det var ett tag sedan man plita ner något. Men det har inte hänt så mycket jag har mest varit lite sjuk med halsont och feber.
I fredags var jag till bollnäs och hämta ut födelsedags present till erik och så blev det ju så klart att man var tvungen att titta i några andra butiker =) det har ju kommit in lite vår kläder! På kvällen så kom Maria,Mattias och Lucas och hälsa på en stund. Vi titta på barnprogram och myste med lite grönsaker och dipp och ost och kex. Lucas (som är tre år nu, men på bilden med erik betydligt yngre)mumsa gurka och dipp och kasta leksaker åt Terry som tyckte det var roligt att någon ville leka med honom =) Senare på kvällen så blev jag jätte trött och kände mig febrig och på lördags morgon så hade jag feber och ont i halsen. Så jag har mest legat på soffan och tittat på tv och läst "Män som hatar kvinnor", Skit bra bok, lugnt bland de bästa jag läst. Så nu ska jag ge mig i kast med nästa bok och så ska svärmor få låna "Män som hatar kvinnor".

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska ta en morgon promenad i det extrem tråkiga vädret... men det regnar så jag tror jag funderar ett tag till... =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur att du känner dig piggare! Ja men visst e de tråkigt väder idag, nu vill vi ha vår, sol och fågelkvitter, takdropp! Längtar så.....

Men du, när du säger sådär att det är den bästa bok du läst så måste jag läsa den oxå, jag har första boken och tredje boken, men får låna andra boken av Jonte =) Ska först läsa ut Camilla Läckeberg böckerna först =) 1 bok kvar bara.

Ha en bra dag!
Kram från Vichan.

Anonym sa...

Klart att man måste få ha sådana dagar, då man tycker synd om sig själv =) Jag ska oxå lägga mig och läsa ett tag!

Ha en forts trevlig tisdag. Kram.

Anna sa...

Va goo Lukas är! "Men gu va tjöön" som en viss Veronika skulle ha sagt. =)