tisdag 31 mars 2009

"Fångad i en storm vind"

Igår kväll och inatt så har det tok stormat och regnat så i morse när jag skulle ut på morgon promis så var det blank is på gångbanan, fick gå i diket.. not nice! Städa lite på förmiddagen och mitt på dagen så gick jag, Maria, Nils och hundarna runt Ullungen. Det var jätte härligt, det blåste lite men solen värmde härligt! (Inte som igår kväll, Karin!!) I morgon ska vi på badhuset med Nils igen, får se om han känner igen det och tycker det är lika roligt som sist =)
Sitter och lyssnar på Jordin Sparks - One step at a time , väldigt nice och soft!
Nej nu ska ska jag lägga mig på spikmattan och bara må bra =) Ha det great i kväll gott folk!

3 kommentarer:

vart tog dom norska fåren vägen? sa...

bästa promenadvädret är ju storm och regn. det vet ju alla

Jenny sa...

Pucko!

Anonym sa...

Fick en ganska rolig bild på hundarna :P Gäddätarna