söndag 1 mars 2009

Full fylla

Var det verkligen igår på gästerna på IP en del full och några betydligt mycket mer rund under fötterna =) Men det var jätte kul att komma ut och jobba och göra någe vettigt. Det gick så bra att jag skulle få komma tillbaka och jobba på onsdag! Jag fick göra allt mellan diska, servera, plocka undan, göra drinkar, ta betalt.. väldigt varierande. Måste bara säga att Lurken gjorde jätte bra ifrån sig när han spela gitarr! I natt när jag sluta och skulle hem så visa ute temperaturen minus 21! Ramla i säng vad kvart i två så idag är man lite trött, men jag har varit på femårs kalas så nu har man fikat och fått i sig lite socker och piggnat på =)





Idag åker Neo med mamma och pappa sin hem till Stockholm =( tråkigt, det är så kul när dom är hemma, mest så jag kan klämma lite på sötisen =)


Nej nu blir det nog soffan och mysbyxor för resten av kvällen!


Ja och för att svar på Sandras inlägg: Dina studie kamrater som är ute och super och ändå hinner med plugg, har inte tre ungar att ta hand om! Så ingen press för att du inte hinner blogga =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha.. ja du har rätt.. :) men jag skulle ju så gärna vilja.. ;)
Nåja, det blir väl tid för det å nån gång.. :)
Idag har jag två föreläsningar att följa, och ska läsa minst en bok. Måste försöka hinna tvätta lite oxå. Isabelle har ont i magen och mår illa så hon stannade hemma idag. Hon ska försöka äta lite nu så får vi se om hon blir nå piggare, eller om det kommer upp.. :/
Näe, nu måste jag klä på mig och åka iväg till Woxgym. ska sitta där å titta på den ena föreläsningen.

Ha d bäst så hörs vi senare..

PUSS! /Sandy

Anonym sa...

Vad kul att du ska få jobba på onsdag igen =)Kul kul! Hehe sockerkickar är bra ibland så man blir pigg i knoppen igen!

Ha en bra måndag och vecka vännen. Vi läre ses snart igen!

Kram från vichan.

Anonym sa...

Bloggnierd /lurk

Anna sa...

Nu har jag hittat dig!!
Fin blogg! Och fina bilder.
kram