fredag 27 mars 2009

Spa kväll

I går kväll så var jag på spa kväll hos Sandra, Enjo träff. Vi bada fötter och hade det trevligt och så fika vi gott =)

I morse slog jag upp ögonen kl 05:30, jag tänkte att jag somnar nog om om jag ligger en stund. Men det var helt omöjligt så 05:45 gav jag upp, klädde på mig och tog en promenad med hundarna. Nu har jag ätit frukost och pyglat lite, ska duscha och sedan ska jag skjusa svärmor till Bollnäs. Hon ska åka buss till Stockholm och se på musikal och sov på hotell, härligt. Det ser ut och bli en fin dag idag, solen titta precis fram =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig helg önskar vi från Vichan!

Anna sa...

morgonpigg du! du kan väl komma hit och vara med Neo, han brukar vara utvilad och på ett strålande humör vid den tiden, medans en annan är dötrött =)

Jenny sa...

haha ja visst kan jag det ;)